A Malév GH munkatársai évente kb. 4,7 millió utast és 72.000 járatot szolgálnak ki. 2008-ban 780 jól felkészült alkalmazottjuk állt az utasok és a légitársaságok rendelkezésére. Tevékenységük sikeres és profitot termel.
A kutatás alapvető célkitűzése, hogy különböző módszerek alkalmazásával, illetve alkalmazhatóságuk vizsgálata által, olyan fejlesztési lehetőségeket tárjon fel, melyekkel a Malév GH biztosítani tudja versenyképességének megőrzését, növelését.
A kutatás fő irányai a szervezet által működtetett folyamatok, a stratégiai tervezés egyes elemei, európai kitekintés a földi kiszolgálási piac által eddig elért és alkalmazott eredményekre, a szervezeten belüli emberi tényezők (kockázatok) vizsgálata, valamint az infrastrukturális fejlesztések fontosságának áttekintése.
A tanulmányban olyan elvi és gyakorlati módszereket mutattunk be, melyekkel már eddig is több, a légiközlekedési iparágban is működő szervezet sikerrel használt.
+36 1 2200 661